Helloo ;)

Idag väckte pappa mig typ kvart i sju. För min lillasyster fyller 10 år idag! :P Jag var bara en zombie och satt och tittade när Emma öppnade sina presenter (som JAAAG hade slagit in xD). Jag ångrar att jag var så noga med att göra fint när jag slog in dem... hade t.o.m klippt ut 2 hjärtan och tejpat på xD (dumma lilla jag ...)
Hon fick en digital fotoram, man laddar över bilder från en kamera dit så visas det ett bildspel eller nåt sånt.. 
Sen fick hon ett spel till Wii, där man skulle skjuta på kycklingar!! :S

Men nu ska jag äta frukost o sen gå till mamma och hämta en bok som jag glömde..

See you later aligator <3


Kommentarer

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0