:]

Hello :] Jag skrev ju inget igår så jag gör såhär istället ;] 
  Igår: Jag, Nora, Elin, Oscar o Eric va hemma hos Elin. Vi gjorde typ inte så mycket,
men Oscar sa hela tiden att det var ett spöke i rummet xD 
Idag: Jag, Dessie, Elin, Eric o Hugo va hemma hos Elin.
Vi hann typ titta på en halv film sen började den hacka :S
Nu(xD): Jag försöker skriva lite om koalor. Svenska uppgiften ...
Först skulle jag ju ha tuggummi o sen kameror men dom va för svåra :P
Men det va allt :]

Ehh ... ja ... :S


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hur går det med svenskuppgiften?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig kväll!

2010-02-11 @ 21:10:02
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0