:P

Jahapp, då var det dags igen :D Nu sitter jag o ritar på mitt sudd :S Nej, jag har inget roligare för mej :P Hahh min lillasyster sjunger ngn låt som hon inte kan texten på xD men killarna är typ knäppa (inte för att det är ngn nyhet) nora kramade julia o mej för att julia skulle gå hem, då börjar aria o niklas skrika: KRAM KRAM! o springer efter oss :o Inte lite fel på hjärnan där inte .. näe skojja bara :P Men men, vad ska man göra ? det är ju vetenskapligt bevisat att killar är mkt barnsligare än tjejer :D  

Thihi ;)


Kommentarer
Postat av: juliaa

Så sant!! Hahaa! <33 Kram

2009-10-14 @ 20:22:07
URL: http://iqvarning.blogg.se/

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0