Elin o Dessi

Heej :] Idag var Elin o Dessi hos mej igen. Vi fortsatte med almanackan som vi började på igår. Men kl 6 gick Dessi hem o åt. Då "lekte" Elin o jag stol xD Men jag tog sprutan idag också. Mot svininfluensan :S Jag är så spruträdd :'( Började gråta, en tant kom o sa : Blunda. ( jag blundade ) o så frågade hon vad jag tänkte på. Jag ba: öhhh... mina kaniner ?? Tanten: vad heter dem ? Jag : Snövit o Stampe. Då stack det till i armen :P Nu är jag lite "öm" i den, men annars är det bra :]

Bilder från dagen:

 Visst ser den riktig ut ?

 Tittut! :]

 Elin pysslar <3

 Julia <3

 Mie var lite trött <3

 Jag :S Becka <3 Dessi <3 Nora <3

 Dessi o Nora <33

 Peace! <3

See you later aligator <3

Kommentarer

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0