Blåa skoskydd

Hej. :] Idag var vi ju på promotion ( som jag har sagt 2 ggr tidigare xD ) o sjöng några mobbade låtar. Ungarna såg väldigt uttråkade ut, utom en som log hela tiden xD

Men sen på lunchrasten i skolan gick jag, Nora, Elin, Julia o Dessi hem till Dessi. Hon skulle hämta sina jumpakläder. När vi skulle gå så tog vi på oss blåa skoskydd på huvudet ( fast inte Julia ) Haha xD Så gick vi runt med dem i skolan. Men Dessi o Nora tog av sig dem så Elin o jag gjorde en tävling vem som kunde ha den längst. Vi hade dem hela skoldagen, men vi ska fortsätta imorrn :) 

Hade tänkt lägga upp en bild på Elin men det går inte med min dampdator -.-''

See you later aligator  <3


Kommentarer

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0