Graaaatisbio

Hej igen :D Tänkte fixa lite poäng till gratisbio nu... Klicka här om ni vill bli medlemmar på Gratisbio.se, där kan man samla ihop poäng genom att t.e.x beställa saker, besöka sidor, värva vänner, spela spel eller delta i undersökningar. När man har fått ihop tillräckligt med poäng så kan man få presentkort, biobiljetter, tidningsprenumeration eller ett presentkort på Nelly. ;) när ni regestrerar er så kommer det vara en ruta där det står värvare. Då kan ni skriva in mitt användarnamn (Nyckelhål) i den rutan. Då så får jag poäng för det ;D p.s Jag blir jätteglad om ni gör det xD

Det var allt jag ville säga :) GratisBio är kuuuuul xD <3


See you later aligator <3

Kommentarer

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0