8 dec

Hej svejs :] Igår hade vi luciatåg i S:t eskilskyrkan (eller vad det hette xD) det var skitjobbigt :S Man höll typ på att svimma för vi hade ju levande ljus och kyrkan var inte så stor. När jag kom hem så la jag mej på golvet med jackan på xD Men idag så fick vi sovmorgon! :D vi började 9.50. På lunchrasten så satt jag, Elin, Nora, Dessie, Julia o Becka utanför lärarrummet och "övade" på engelskan (vi satt mest och garvade men ändå) då kommer Tobbe, våran musiklärare och Elin ba: Hej Tubbe! Då började vi asgarva, jag kissade nästan på mej xD Hahha, skrattar fortarande xD


KAN INTE LADDA UPP BILDER PÅ MIN DAMPDATOR/SENGÅNGARE!!!!! ;@


Kommentarer

Din kommentar?:

Ditt namn skulle vara bra:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara Ida får veta ;D)

Din bloggadress:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0